5 Kasım 2019 Salı

ASLAÖYLEBİŞİYAPACAKBİRİNEBENZEMEYEN


Bir yıl kadar önce 5harfliler.com da bir yazı okumuştum. Erkek öfkesinin neden bu kadar ürkütücü olduğunu anlatan bir yazıydı. Bunun kalkan görevi gören ağır bir yük olduğundan ve hayat ilerledikçe daha da ağırlaştığından bahsediyordu, eklemişti: "Onu ancak tehlikeyi göze aldıysanız çıkarırsınız." 

Ben şimdi zırhımı çıkarıp yazıyorum. Hüzünlü olan cinsten bir orospuyum. Ücretimi nereden alacağımı bilen var mı? 3 yıllık birikmişim varda.

Tanıdık bir hikâye. Yüzünüze patlayan öfke size dedirtiyor ki: "Ah ben ne yaptım. Ah ben ne hatalar işledim. Ah ben artık nasıl yaşarım. Ah ben korkuyorum da ama ah ben elime şu makası alayım da ah beni öldürmeye kalkarsa ya ah ben ölmek istemiyorum galiba!" Depremler olur, büyük depremler, koca depremler sizin yüzünüzden oldu sanırsınız. Pek sevdiğim İrem de aynı şarkının çirkin melodisini duymuş olacak ki şöyle yazmış: "Bu şarkıyı çalıp çaldıranların, oyunlarda çok yetkin, tekellerde hep saygın, genelde pek uysal ve aslaöylebişiyapacakbirinebenzemeyen bir yapısı var."

Bilin ki her zaman koşup gelecek, size çorabını verecek, "Ne yapmış olursan ol, bunu yapamaz" diyecek bir kızkardeş olacaktır. Ve yine bilin ki yaşarken vicdanınız sızlamadıysa şimdi sızlayan şey vicdanınız değil, 90 kg ağırlığındaki bir ayının sıktığı bileğinizdir. Batılı ve Doğulu dünyanın tüm erkekleri birleşin! Birleşin ve bizden uzak durun. Hislerimiz vardır. Deneriz. Hiç denemediğimiz bir şeyi de deneriz. Değişiriz de. Her şey mümkündür. Ve bırakın sıkıntısını yaşamadan doğruyu da yanlışı da yapabilelim. Tıpkı sizler gibi. 

Yüzünüze atılan tokadın savurduğu yer sizi asla utandırmasın. Bir tokat can acıtmaz. Ama utanç canınızı fena halde yakar. Ve aklınızdan hiç çıkarmayın. "Her şey geçer ya utanç ya onur kalır geriye."

Son olarak ne kadar ağır ve kısıtlayıcı olursa olsun bu zırhı tekrar giyiyorum. Hadi zırhımın içinde beni sevmeyi öğrenin. Çünkü beni bundan daha çıplak göremeyeceksiniz. 

https://youtu.be/KitcvxK9bzU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder